Обавештење за V1,V2,V3,V4 теме за пете разреде- кликни прикажи све -

Ликовна култура V1 ,V2,V3,V4, Tема часа: Лумино објакти, креативна игра, слободна је композиција. Занимљива лампа за дечију собу,  лампа може имати облик шарене лопте ,или цвета или робота ,куће или ви смислите нешто занимљиво и оригинално нацртајте преко целог листа лампу ,немојте уситњавати и  састављајте лампу од више облика и боја ,у једну целину  ,можете користити   ,колаж папир , фломастере  и дрвене боје  и воштане боје и то све на једном раду ,користите 6 или више боја ,светлост прикажите како излази из лампе  кроз зраке који се виде и на позадини .Пратите блог на сајту школе"наставничко ћоше" и вибер групу и шаљите радове као до сада, у складу са својим могућностима, имате времена. преко е-маила или вибера као и до сада имате на претходним објавама и е-маил и вибер,све радове које дугујете завршите и чувајте до краја године сви радови ће се прегледати и они које сте сликали и које нисте. .Поздрав наставница ликовне културе.

V1-шаље ову тему -06.04.2020-понедељак
V2-шаље ову тему- 01.04.2020.-среда
V3-шаље ову тему- 07.04.2020.-уторак
V4-шаље ову тему- 02.04.2020.-четвртак

Ликовна култура V1,2,3,4,.Тема часа:Примењена уметност - Орнамент на ћупу.Орнамент је шара, украс. геометризован ,нацртан прецизно. Ви можете да користите облик, цвећа, лишћа и геометријске облике. Стилизован је што значи поједностављен ,геометризован.Нацртајте преко целог листа  ћуп ,Облике цвећа и лишћа и геометријске облике треба да распоредите на ћупу.Можете их распоређивати ,компоновати у одређеном ритму ,например већи облик, мањи облик ,или један облик други облик ,трећи облик,слободна је композиција ,можете распоређивати облике које ви смислите  један ред испод другог водоравно или облике распоређујете у редовима укосо или кружно   треба да облици буду мањи не превелики да би се попунио скоро цео ћуп, облике смислите сами  најмање 3 различита облика цвеће ,лишће и геометријски облици, троугао ,квадрат ,круг или правоугаоник,  распоредите их скоро један до другог користите обавезно лењир и ако треба шестар зато што све треба да изгледа прецизно и симетрично обојте цео рад и позадину,Можете да користитте 5 боја или мање ,зато што има много облика, рад не треба да изгледа прешарено  ,изаберите боје које ви желите, као и технику ,фломастере ,темпере,колаж,воштане или комбинације.имате пример у уџбенику о орнаментима ,пронађите.(страна 50.-51.)Овај рад радите две недеље ,имате времена  Oвде вам се налазе два примера ви радите један ћуп преко целог листа и обојте ћуп и позадину .Пратите блог на сајту школе "наставничко ћоше" и вибер групу.Поздрав наставница ликовне културе .
 Шаљите радове по следећем распореду:
 V1-20.04.2020.-понедељак
 V2-15.04.2020.-среда
 V3-21.04.2020.-уторак
 V4-16.04.2020.-четвртак



Ликовна култура V1,2,3,4 Teма часа:Примењена уметност -дизајн Нацрт за школски прибор,задатак је идејно решење за школски прибор,школска ташна ,перетоница ,оловке гумице ,зарезачи,итд ви сами смислите школску торбу на пола листа је величина торбе а сав остали простор на листу се попуњава школским прибором  ,прибор мора да буде практичан али и естетски леп -естетика је наука о лепом ,будите оригинални осмислите занимљив прибор који може да се замисли као прави прибор да ташна има патент затвараче или копче разне џепове и преграде ,користите следећи прибор лењире шестаре фломастере и дрвене боје ,обојте и позадинуПратите блог на сајту школе "наставничко ћоше"и вибер групе .Поздрав.овде имате пример једног рада ,ученице петог разреда али ви будите још оригиналнији немојте копирати рад смислите сопствену идеју, ,Радове  шаљите следећим редоследом


V1-27.04.2020.-понедељак
V2-22..04.2020.-среда
V3-28.04.2020.-уторак
V4-23.04.2020.-четвртак




Нова тема часа :Пројектовање употребних предмета "Нацрт за тепих за дечију собу"Ваш лист из блока за цртање је правоугаоник и то је облик вашег тепиха ,на том простору попуните занимљивим облицима цео лист, нацртајте разне облике или из бајки или разне возиће ,лоптице,или путеве и разнобојне аутомобилчиће или зеке и меде или шта ви мислите да би било занимљиво коцкице и роботе итд.Користите боје по избору фломастере и дрвене ,колаж ,темпере.воштане боје ,смислите што више облика и обавезно обојте позадину.Поздрав наставница ликовне културе.Пратите блог и вибер групе и шаљите радове по следећем распореду:
V1-04.05.2020.-понедељак
V2-29.04.2020.-среда
V3-05.05.2020-уторак
V4-30.04.2020.-четвртак

Нова тема часа:Пројектовање употребних предмета"Нацрт за дечији пешкир"Облик вашег листа је облик дечијег пешкира,тај простор пешкира треба да попуните различитим облицима у зависности који је пешкир ако је за плажу можете попунити рибицама шкољкама ако је спортски пешкир са лоптицама рекетима или са играчкама, роза зекама или плавим медама или  на пешкиру може да се нађе прибор за хигијену сапун, четкице за зубе, шампон, чешаљ сунђер.Или ви смислите занимљиву  идеју било би добро да тачкама прикажете који је то материјал ,то је фротир, материјал који је мекан и тачкицама попуните одређене облике ако желите- не смете притискати фломастер ако попуњавате тачкама да не уништите фломастер.Можете користити фломастере и дрвене ,темпере воштане итд.Пратите блог и вибер групе и шаљите све радове и дугове и нове радове није тако далеко закључивање оцена.Поздрав наставница ликовне културе .Радове шаљите по следећем распореду.
V1-11.05.2020.-понедељак
V2-06.05.2020.-среда
V3-12.05.2020.-уторак
V4-07.05.2020.-четвртак

Нова тема часа:Визуелно споразумевање ,рекламе,"Етикета за воћни сок"Облик вашег листа из блока је увеличана етикета,  папир,који се налази залепљен на флаши стакленој или пластичној,где се налази назив од чега је направљен воћни сок и цртеж који треба да привуче пажњу  нарочито деци у продавници.  Етикета је много мања ,ваша етикета је много већа увеличана, на том простору треба да напишете занимљивим словима воћни сок и треба да знате да амбалажа то је паковање и,етикета боље продаје производ ако је естетски леп  и занимљив ваше воће може бити занимљиво као и слова може бити нацртано са рукама и ногама и лицем и одећом као у цртаном филму јер ови сокови су намењени деци  или занимљиво распоређено или смислите ви занимљиву етикету оригиналну и маштовиту ,можете распоредити једну врсту воћа или више врста воћа ,попуните цео лист и обојте позадину ,можете користити лењире и шестаре ако желите,Можете користити фломастере и дрвене боје ,воштане и темпере .Пратите блог и вибер групе и шаљите радове и дугове и нове радове није тако далеко закључивање оцена.Поздрав наставница ликовне културе .Радове шаљите по следећем распореду.
V1-18.05.2020.-понедељак
V2-13.05.2020.-среда
V3-19.05.2020.-уторак
V4-14.05.2020.-четвртак

Нова тема часа :Визуелно споразумевање " Еколошки плакат"Екологија је наука која се бави заштитом природе.Природа нас окружује, свуда око нас је природа и зеленило и ваздух и вода и земљиште и ми морамо чувати природу, зато што су у загађеној природи угрожени и људи и биљке и животиње а природу загађују људи , фабрике , отпад или неодговорност појединаца да бацају смеће свуда око себе .Зато смислите плакат који ће имати поруку великим крупним обојеним словима напишите поруку за заштиту природе и нацртајте планету лепу и чисту природу са плавим рекама и парковима и дрвећем и цвећем или срце као симбол љубави према природи и шуме цвеће реке ,можете нацртати и децу или одрасле људе који чисте природу или да поједине животиње чисте природу, имају метле и канте као у цртаним филмовима ваш плакат мора привлачити пажњу јер то је улога плаката .Смислите занимљив плакат.Можете користити фломастере и дрвене и воштане боје и темпере .Пратите блог и вибер групе и шаљите радове и дугове и нове радове није тако далеко закључивање оцена .Поздрав наставница ликовне културе .Радове шаљите по следећем распореду.

V1-25.05.2020.-понедељак
V2-20.05.2020.-среда
V3-26.05.2020-уторак.
V4-21.05.2020.-четвртак

Нова тема часа :Визуелно споразумевање Колаж или Комбинована техника што значи темпере и воштане и дрвене боје на једном раду.Технику колажа сте већ упознали раније а тема нека буде : "Кловн " или  "Чудесна птица" или смислите ви занимљиву слободну композицију ,можете користити колаж папир,самолепљиви или из новина обојени папир који лепите лепком или текстил, колаж можете цепкати или сећи маказама  а можете обојити и одређене површине темпером или фломастерима нека то буде креативна игра различитих материјала Попуните цео лист колажом и празне површине можете обојити. Техника је колаж ,или комбинована техника што значи ко нема колаж папир може да комбинује и темпере  и воштане и дрвене боје и фломастере а боје изаберите које ви желите.Пратите блог и вибер групе шаљите радове и дугове и нове радове није далеко закључивање оцена .Поздрав наставница ликовне културе.Радове шаљите по следећем распореду.

V1-01.06.2020.-понедељак
V2-27.05.2020.-среда
V3-02.06.2020.-уторак
V4-28.05.2020.-четвртак

Нова тема часа "Стрип" је сличан филму зато што се ређају кадрови-слике као у филму  и догађаји.Поделите лист линијом усправно и водоравно да добијете 4 поља не морају бити једнака поља.У четири поља смислите сами или нацртајте један део бајке ,басне ,текста,или смислите већ ви причу за стрип можда годишње доба ,кућни љубимци који шетају,спортски догађај, животиње могу да причају као и људи,  нацртајте бели облачић и крупно напишите шта говоре или то може бити стрип без текста где помоћу слика можемо да разумемо догађај Обавезно напишите наслов стрипа и обојте стрип изаберите боје које желите али нагласите као у цртаном филму спољашње линије или фломастером или тамнијом бојом ,попуните цео лист и обојте и позадину .Пратите блог и вибер групе шаљите радове и дугове и нове радове није далеко закључивање оцена .Поздрав наставница ликовне културе.Радове шаљите по следећем распореду

V1-08.06.2020.-понедељак
V2-03.06.2020.-среда
V3-09.06.2020.-уторак
V4-O4.06.2020.-четвртак





Коментари

Популарни постови са овог блога

СЕДМИ РАЗРЕД-ТЕМЕ ОД -01.09.2020.(све теме су ту ,пронађи их клизачем ,теме су једна испод друге постављене)

ОСМИ РАЗРЕД -ТЕМЕ- ОД 01.09.2020.( све теме су ту , пронађи их клизачем теме су постављене једна испод друге )

ШЕСТИ РАЗРЕД-ТЕМЕ.ОД 01.09.2020.(све теме су ту пронађи их клизачем теме су постављене једна испод друге)